Småbørnshold

Hold 05: Forældre/børn 1-3 år

Dag og tid: Lørdag i ulige uger kl.0900-10:00
Sted: Herfølge-Hallen, hal B
Instruktører: Simone Nøhr Bille Strøbæk - kontakt: simonelivsnyderen@hotmail.com
Hjælpetrænere:
Start: 12. September 2020
Slut: 27. Marts 2021
Betaling: kr. 415,- pr. familie

Velkommen til børne- og forældregymnastik!
Dette hold er gymnastik, leg og bevægelse på børnenes præmisser, men også de voksne vil med garanti blive udfordret og få pusten op. Børnenes motorik, balance, rytme mm. vil blive styrket, når vi bevæger os til musik, bruger redskabsbane, slår kolbøtter, synger sange, kaster med bolde, laver lege og meget andet, og ikke mindst vil det være en time med fuld fart på, hvor børn og forældre får mulighed for at grine og bevæge sig sammen.

Bemærk!
Prisen for at deltage er pr. familie. Tilmeld venligst kun yngste barn. Meddel herefter navnene på resten af deltagerne til instruktørerne, når holdet er startet.

Hold 06: Dans og hop 3-4 år

Dag og tid: Lørdag i ulige uger kl. 10:00-11:00
Sted: Herfølge-Hallen, Hal B
Instruktør: Simone Nøhr Bille Strøbæk - kontakt: simonelivsnyderen@hotmail.com
Hjælpetrænere:
Start: 12. September 2020
Slut: 27. Marts 2021
Betaling: kr. 315,-

Velkommen til dans og hop.
Dette hold er gymnastik og leg for både drenge og piger. Børnenes motorik, balance, rytme og koordination vil blive styrket. Sammen med jævnaldrende vil børnene skulle bevæge sig til musik, udforske hvad kroppen kan, lave bevægelseslege og meget mere. Der vil også blive gjort brug af redskaber så som bolde, trampoliner, ærteposer, linebomme mm. Sluttelig vil vi øve på nogle simple serier, så børnene til gymnastikopvisningen kan vise hvor dygtige, de er. En gang om måneden får forældre mulighed for at komme med ind og se, hvad vi laver, men ellers er dette hold uden forældre.

Info tekst
Besøg vores side