HGI TRIM

TRIM har nu gennem mere end 50 år været en af Herfølge Gymnatik- og Idrætsforenings sommer aktiiteter, hor glade mennesker mødes her tirsdag kl. 19 fra april till og med august.

TRIM deltagerne var oprindeligt både løbende og gående og deltog i flere åbne løb, fx. Danmarksstaffetten, ligesom TRIM i en periode selv arrangerede et åbent løb.

TRIM har gennem årene udviklet sig til en aktivitet, der fortrinsvis tiltrækker gående. Efter en meget kort opvarmning deler vi os i 2 hold, der går med forskellige hastighed. Kl. 20 er alle tilbage på parkeringspladsen igen, hor vi hyggesnakker og får lidt væske. "Hjemmebanen" har de seneste godt 10 år været Køge Ås.

TRIM har også udviklet sig, så der nu er enkelte ture lørdag eller søndag fra september til marts.