Etiske regler for Herfølge Gymnastik- og Idrætsforening

Bestyrelsen har på sit møde den 24. november 2004 vedtaget følgende etiske regler for Herfølge Gymnastik- og Idrætsforening:
  • I Herfølge Gymnastik- og Idrætsforening skal der være en tone og respekt for hinanden, så ingen føler sig forulempet, mobbet m.v..
  • Alle færdes i lokaler og haller efter de for lokalet/hallen opsatte regler. Det er en selvfølge, at du efterlader lokalet, som du selv ønsker at modtaget det.
  • Følsomme oplysninger behandles med diskretion.
  • Observerer du en uheldig adfærd, hvor der skal gribes ind, overgreb, doping, m.v., da henvend dig til Herfølge Gymnastik- og Idrætsforenings bestyrelse.
  • Henvendelse til/fra pressen i forbindelse med personsager foregår altid via formanden for Herfølge Gymnastik- og Idrætsforening.
  • Foreningen indhenter, om nødvendigt, straffeattest på instruktører/ledere.