Yoga / Afspænding

Yoga med afspænding
Vi kommer ned i gear, afstresser og beroliger sindet, kommer ud af hovedet og ned i kroppen.
Vi prøver, om vi kan finde ud i alle kroppens hjørner. Vi arbejder med vejrtrækning og træner yogaøvelser fra den klassiske hatha yoga med stræk, balance, smidighed og styrke af led/muskler. Holdet er åbent for alle – du træner på det niveau, hvor du er.
Kom og oplev velvære - forkæl dig selv med at skabe bedre balance og bliv stærkere i både krop og sind.
Hver lektion afsluttes med dyb afspænding.
Medbring gerne din egen yogamåtte og evt. pude samt et tæppe og trøje til afspænding.

Dag og tid:  Tirsdag kl. 18.30-20.00
Sted:            Herfølge hallen - hal B
Instruktør:  Hanne Christensen - kontakt - 5058 6327 / mail: hanne_christensen@hotmail.com
Start:           03. september 2024
Slut:             29. april 2025
Tilmelding: www.herfoelgegymnastikforening.dk/Gymnastik-2024-2025 - Hold A-E: Klippekortsmedlem (HGI-kort) (sæson 2024-2025)
Herefter betaling pr. gang: 1½ klip på HGI kort. Kort købes ved mobilepay hos instruktør for klippekortshold.