Ældregymnastik

Start: 05. september 2023
Slut: 26. Marts 2024
Betaling: kr. 650,-

Aktive ældre m/k er et hold hvor alder ingen rolle spiller, men hvor tiden på dagen er det væsentlige.
Vi skal bevæge os til god musik men samtidig tage hensyn til os selv. Der vil blive tid til opvarmning, styrke, smidighed og kondition. Stole og div. småredskaber samt smilet og det gode humør vil også indgå i undervisningen.
Der gøres opmærksom på at holdet er både for kvinder og mænd, men de sidste par år har mændene været i undertal, så kære mænd ”op af stolene” og kom til gymnastik i hal B i Herfølgehallen.
Velkommen til sæson 2023/2024.

Hold 07: Aktive ældre m/k Hastrup

Dag og tid: Tirsdag kl.11.00-12.00
Sted: Hastrupparken, Kulturhuset, sal 1
Instruktør: Sonja Zingg Hansen – kontakt: sonja-carlch@vedskoellevej30.dk
Start: 05. september 2023
Slut: 26. Marts 2024
Betaling: kr. 600,- OBS! Du skal være medlem af Hastrupparkens Pensionistforening for at deltage.

Aktive ældre m/k er et hold hvor alder ingen rolle spiller. Men hvor tiden på dagen er det væsentlige, og hvor socialt samvær og godt humør kombineres med gymnastik.
Vi skal bevæge os til god og glad musik hvor opvarmning, styrke, smidighed og kondition indgår. Stole og småredskaber bliver også benyttet.
Holdet er ikke et opvisningshold.
Holdet er et M/K hold hvor mændene har været i undertal, så op af stole kære mænd og bevæg Jer hen til Kulturhuset.
Velkommen til sæson 2023/2024