Herfølge Gymnastik- & Idrætsforening
Herfølge Gymnastikforening

​Giv en hånd til Herfølge Gymnastik- og Idrætsforening!

Synes du, det er super, hvis der bliver gjort ”lidt ekstra” for gymnasterne i Herfølge Gymnastik- og Idrætsforening?

Bør der være tilbud om putte-/børnefræs, fastelavnsfest, holdture, weekendtræninger, gæsteinstruktører, hjemmeopvisning eller andet i løbet af gymnastiksæsonen?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, har du måske også ind imellem et par timer til overs til at bage en kage, hænge nogle skilte op, hjælpe med at flytte redskaber, tage en staff-vagt i løbet af Køge Festuge, deltage i planlægningen af et arrangement eller noget helt andet.

Vi kan godt bruge DIN HJÆLP til både store og små opgaver, så hvis du vil påtage dig en opgave, er du meget velkommen til at kontakte os pr. telefon eller pr. e-mail.

Send en e-mail med oplysning om dit navn, dit telefonnummer og din e-mailadresse og skriv gerne, hvilken type opgave du er interesseret i at hjælpe med (For eksempel: flytte redskaber eller bage kage).

Du er også altid meget velkommen til at ringe.

Vi glæder os til at høre fra DIG!

Gymnastikudvalget

Johnny Petersen
Mail: jpe@live.dk
Bliv medlem