​Kunne du tænke dig at blive gymnastikinstruktør?

Herfølge Gymnastik- og Idrætsforening er altid på udkig efter nye instruktører, så vi løbende kan udbyde de holdtyper og aktiviteter, der efterspørges i vores lokale område. Vi satser på breddegymnastik af høj kvalitet for alle aldersklasser, men vi vil også gerne kunne tilbyde et socialt fællesskab, hyggelige arrangementer og gode oplevelser. Vi vil altså gerne være en rummelig forening, hvor der er plads til alle, og hvor der er rart at være.

Bliv hjælpetræner

Hvis du ikke i forvejen har nogen uddannelsesmæssig baggrund eller undervisningserfaring inden for gymnastik, ville det måske være en idé at starte med at blive hjælpetræner på et af vore hold.
For at blive hjælpetræner skal du kontakte gymnastikudvalget på nedenstående telefonnummer eller pr. e-mail. Du skal være mindst 13 år og interessere dig for gymnastik, og du må meget gerne fortælle os lidt om, hvilken type gymnastik, du helst vil beskæftige dig med (for eksempel småbørnsgymnastik, rytme, spring, voksengymnastik, Hop-Shop eller andet).
Vi lægger stor vægt på uddannelse og sender gerne vore hjælpeinstruktører på kursus: Både grundkurser (hjælpetrænerkurser) og inspirationskurser sammen med den instruktør, som har det hold, man er hjælpetræner på.

Bliv træner

Herfølge Gymnastik- og Idrætsforening er også altid interesseret i at høre fra folk, der gerne vil være gymnastikinstruktører.
Hvis du gerne vil være træner for et hold, er du til enhver tid velkommen til at kontakte gymnastikudvalget på nedenstående telefonnummer eller pr. e-mail. Oplys os gerne om hvilken type hold, du er interesseret i, og hvilken erfarings- og uddannelsesmæssig baggrund, du har. Vi mangler især ofte folk, der kan undervise voksne og ældre.
Vi tilbyder altid at supplere din uddannelse med yderligere instruktørkurser og inspirationskurser.

Giv os et ring eller send os en e-mail. Vi glæder os til at høre fra dig!

Venlig hilsen gymnastikudvalget

Johnny Petersen