Herfølge Gymnastik- & Idrætsforening

TRIM har nu gennem 50 år været en af Herfølge Gymnastik- og Idrætsforenings sommeraktiviteter. Glade mennesker har mødtes hver tirsdag kl. 19 fra april til og med august.

TRIM deltagerne var oprindeligt både løbende og gående og deltog i flere åbne løb, fx. Danmarksstafetten, ligesom TRIM i en periode selv arrangerede et åbent løb.

TRIM har gennem årene udviklet sig til en aktivitet, der fortrinsvis tiltrækker gående. Efter en meget kort opvarmning deler vi os i 2 hold, der går med forskellig hastighed. Kl. 20 er alle tilbage på parkeringspladsen igen, hvor vi hyggesnakker og får lidt væske. "Hjemmebanen" har de seneste godt 10 år været Køge Ås.

Men TRIM har også udvidet sig, så der nu er enkelte ture lørdag eller søndag fra september til marts.

Der er endnu et par TRIM aftener tilbage i sommersæson 2023.

Så mød os på parkeringspladsen på Salbyvej 23 tirsdag kl. 19 til en dejlig gåtur, hvor du samtidig kan nyde sensommeren på Åsen.

HG TRIM forår/sommer 2023

TRIM forår/sommer 2023
Kom ud og oplev naturen, det øger din sundhed og livskvalitet. Vær med fra start, så du kan følge skovens forandringer gennem sommeren.
Samtidig for du motion i form af en times gangmotion eller power walk. Du vil nyde af få sved på panden. Hvorfor sidde inde, når der er mange gode oplevelser ude.
TRIM er for alle aldersgrupper.

Dag og tid: Tirsdag kl. 19.00-20.00.
Sted:           Køge Ås, vi mødes ved P-pladsen ved Salby
Start:          04. april 2023
Slut:            29. august 2023
Betaling:     TRIM er gratis og tilmelding er ikke nødvendig.

Yderligere oplysninger får ved henvendelse til
Dorte Christiansen
d@backster.dk
Info tekst